טיפים חשובים לפני הגדלת חזה

החזה הוא אחד האזורים המשמעותיים ביותר בגוף הנשי. נשים רבות שנולדו עם חזה קטן או לא סימטרי מבצעות ניתוחים אסתטיים לשיפור מראה החזה. ניתוחים אלה מאפשרים לנשים רבות להעלות את הביטחון העצמי בנוגע למראה הגוף שלהן. ריכזנו מספר טיפים חשובים לפני הגדלת חזה.

 

כיצד נבחר רופא מנתח להגדלת חזה?

אחד הטיפים החשובים ביותר בהגדלת חזה הוא לבחור רופא מנתח טוב. אחד הדברים הראשונים שמומלץ לבדוק הוא שמדובר במנתח פלסטי מומחה, מורשה משרד הבריאות וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. שימו לב שלא כל רופא מנתח הוא מומחה בכירורגיה פלסטית, לכן מומלץ לוודא זאת לפני הבחירה ברופא המנתח.

דבר נוסף שכדאי לבחון לפני הבחירה ברופא הוא הניסיון. לכן, מלבד התעודות שיש לרופא מומלץ לבדוק כמה ניסיון יש לו. בסופו של דבר את רוצה שהניתוח ייצא אסתטי ויפה ולכן כדאי לבחור ברופא עם ניסיון שביצע את הניתוח ויש לו המלצות ותיק עבודות שתוכלי לצפות בו.

כמו כן, כימיה היא תמיד דבר חשוב. עלייך להרגיש שיש לך עם מי לדבר. לכן מומלץ לבחור במנתח שיש לך איתו כימיה טובה ושתרגישי בטוחה בידיו.

 

קבלת תיאום ציפיות מקצועית

אחד הטיפים החשובים לפני ביצוע הניתוח הוא לתאם עם הרופא המנתח ציפיות. חלק מתיאום הציפיות יהיה לקבוע את גודל השתל, את הצורה שלו, היכן יהיה החתך ועוד. לכל אישה מתאימים שתלים שונים שיתאימו למבנה גופה, למרקם העור שלה וכמובן לציפיות שלה. לכן, חשוב מאוד לבצע תיאום ציפיות מול הרופא המנתח.

 

למי מתאים ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה מתאים בשלושה מקרים-

  •  שדיים קטנים- הגדלת חזה, כפי שניתן להבין משמה מתאימה לנשים שיש להן שדיים קטנים. כל מי שסובלת מחוסר ביטחון או לא מרוצה מגודל השדיים שלה יכולה לעבור ניתוח הגדלת חזה בו יושתלו שתלים מתאימים.
  • שדיים לא סימטריות- נשים שהשדיים שלהן לא באותו הגודל. ניתוח זה נעשה על ידי הקטנה של שד אחד או על ידי הגדלה של השד השני על ידי השתלה של שתל זעיר.
  • ניתוח הקטנת חזה- נשים עם שדיים גדולים מאוד. בדרך כלל השדיים הגדולים מכבידים על הגב וגורמים לכאבי גב וכתפיים חזקים מאוד. בדרך כלל ניתוח זה מתבצע אחרי לידות והנקות.

 

אילו שיטות נהוגות לניתוחי הגדלת חזה?

יש שתי שיטות מרכזיות הנהוגות בניתוחי הגדלת חזה-

הגדלת חזה מתחת לשריר

שיטה זו תתבצע אצל נשים עם מעט רקמת שד בחלקו העליון של החזה. שיטה זו מאפשרת טשטוש לחלק העליון של השתל ועל ידי כך מתקבל מראה טבעי במיוחד.

הגדלת חזה מעל לשריר

שיטה זו תתבצע אצל נשים עם רקמת שד עבה או כשהשד צונח קצת. שיטה זו מאפשרת מראה טבעי. כמו כן, השתלים לא יזוזו כאשר תתבצע תזוזה של השרירים.

 

מלבד שתי השיטות שציינו כאן יש שיטות נוספות לביצוע ניתוח להגדלת חזה. כל שיטה מתבצעת אחרת ובמיקומים אחרים כמו דרך הטבור או דרך בית השחי. כמובן שלכל שיטה יש יתרונות אחרים שמאפיינים אותה. להמשך קריאה על שיטות להגדלת חזה לחצו כאן

 

שתפו פוסט זה

היריון

רשלנות רפואית בהתמודדות עם זיהומי ליסטריה בהריון ומניעת ההגנה על העובר

לרשלנות רפואית בזיהוי ומניעת התפתחות זיהום ליסטריה בהריון יכולות להיות השלכות חמורות על האם והעובר, ומטרת מאמר זה היא להציג את הניואנסים של הנושא, כך שהנפגעים ובני משפחותיהם יוכלו לפתוח בהליכים משפטיים עד למיצוי הדין עם האחראים.

כיצד בוחרים קופת חולים?

לא פעם בוודאי תהיתם האם יש קופת חולים טובה יותר מקופת החולים שלכם. אם אינכם מרוצים מקופת החולים שלכם מבחינת