שיפור התפקוד המיני וטיפול באין אונות​

אימפוטנציה היא מצב שכיח אצל גברים, הפוגע בכ-5% מאוכלוסיית הגברים. הטיפול באימפוטנציה יכול להיות רפואי או כירורגי. הטיפול תלוי בגורם לאימפוטנציה והאם מדובר בבעיה זמנית או קבועה. טיפולים רפואיים כוללים תרופות מרשם, מכשירי ואקום וזריקות לפין. הטיפולים הכירורגיים כוללים ניתוח כלי דם העוקף את הכלים החסומים והשתלת תותבות הפין. אימפוטנציה, או תפקוד לקוי של זיקפה, הוא מצב שבו גבר מתקשה לקבל ולשמור על זקפה. זה יכול להיגרם על ידי גורמים פיזיים ופסיכולוגיים שונים. הטיפול באימפוטנציה תלוי בגורם לבעיה. לדוגמה, אם אימפוטנציה נגרמת על ידי רמות נמוכות של טסטוסטרון, אז ניתן לטפל בה באמצעות טיפול חלופי בטסטוסטרון. אם זה נגרם על ידי חרדת ביצוע או מתח, אז טיפולים כמו טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) מומלצים. אימפוטנציה יכולה להיגרם מגורמים רבים כמו מתח, חרדה ודיכאון. במאמר זה נדון בטיפול באימפוטנציה מנקודת מבט הוליסטית. תחילה נדון כיצד התרופה יכולה לסייע בטיפול במצב זה. לאחר מכן נספק מספר טיפולים טבעיים יעילים בטיפול באימפוטנציה.

מה זה אימפוטנציה?

אימפוטנציה הוא מונח רפואי המשמש לתיאור חוסר היכולת לקבל או לשמור על זקפה. אימפוטנציה יכולה להיגרם מגורמים רבים, כולל מתח, דיכאון, שימוש באלכוהול ותרופות. כאשר הבעיה היא פסיכולוגית במהותה, הטיפול יתמקד בשיטות המעודדות הרפיה ועוזרות לאדם להחזיר את ביטחונו העצמי. למצב יכול להיות גם סיבות פיזיות כמו סוכרת או ניתוח ערמונית. במקרה זה, הטיפול יתמקד בתיקון הגורם הבסיסי לאימפוטנציה ושיקום תפקוד זיקפה. אימפוטנציה היא מצב שבו זכר אינו מסוגל לקבל זקפה. ישנן סיבות רבות ושונות לאימפוטנציה, אך הסיבה השכיחה ביותר היא מתח. בעבר, אימפוטנציה טופלה בפרוצדורות כירורגיות ובשתלים. כיום, ישנן מספר תרופות שניתן להשתמש בהן לטיפול באימפוטנציה. אחת התרופות הללו היא ויאגרה. ויאגרה פועלת על ידי הרפיית השרירים והגברת זרימת הדם לפין כך שהוא יכול להזדקף ביתר קלות. אימפוטנציה היא מצב רפואי המאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה.

אימפוטנציה יכולה להיגרם על ידי גורמים שונים כגון:

– בעיות פסיכולוגיות

– תרופות

– לחץ

– אלכוהוליזם

– סוכרת

– מחלת לב וכלי דם

– הפרעות נוירולוגיות.

אימפוטנציה היא מצב בו גבר מתקשה להשיג או לשמור על זקפה. לאימפוטנציה יכולות להיות סיבות רבות, כולל גורמים פיזיים, גורמים רגשיים ותרופות מסוימות. הגורמים לאימפוטנציה מגוונים מאוד ולעיתים מורכבים. אדם עלול להיוולד עם פגמים אנטומיים מסוימים המקשים על השגת זקפה. סיבות אחרות עשויות לכלול סוכרת, השמנת יתר, רמות גבוהות של כולסטרול, מחלות לב, טרשת נפוצה (MS), הפרעות שימוש באלכוהול ודיכאון. אימפוטנציה נגרמת גם על ידי גורמים פסיכולוגיים כמו מתח או חרדה מיצועים מיניים או על ידי בידוד חברתי עקב נטייתו המינית.

אימפוטנציה היא חוסר היכולת לקבל או לשמור על זקפה. זה יכול להיגרם על ידי הרבה דברים כמו בעיות פיזיות או רגשיות. אם אתם חוששים מאימפוטנציה, חשוב לפנות לרופא. הוא או היא יוכלו לספר לך מה קורה ולתת לך עצות לגבי אפשרויות הטיפול שעשויות להתאים לך. ישנם טיפולים רבים זמינים לאימפוטנציה, כולל תרופות וניתוחים. סוג הטיפול המתאים ביותר עבורך יהיה תלוי במצבך ובגורם לאימפוטנציה שלך.

שתפו פוסט זה

היריון

רשלנות רפואית בהתמודדות עם זיהומי ליסטריה בהריון ומניעת ההגנה על העובר

לרשלנות רפואית בזיהוי ומניעת התפתחות זיהום ליסטריה בהריון יכולות להיות השלכות חמורות על האם והעובר, ומטרת מאמר זה היא להציג את הניואנסים של הנושא, כך שהנפגעים ובני משפחותיהם יוכלו לפתוח בהליכים משפטיים עד למיצוי הדין עם האחראים.

כיצד בוחרים קופת חולים?

לא פעם בוודאי תהיתם האם יש קופת חולים טובה יותר מקופת החולים שלכם. אם אינכם מרוצים מקופת החולים שלכם מבחינת