רכישת ג'קוזי מתנפח לבית

בעבר, ג'קוזי בבית היה דבר שהיה רלוונטי בעיקר לאנשים אמידים. כיום, כמעט כל אדם יכול להנות מג'קוזי מפנק בביתו. מלבד העובדה שאין כמו לשהות במים החמים והנעימים של הג'קוזי בסוף יום ארוך ותובעני ופשוט להירגע ולהנות, הרי שלג'קוזי יש גם יתרונות בריאותיים: אנשים המתקשים לישון ישמחו לגלות כי שהייה במים חמים מרגיעה את כל הגוף ויכולה לסייע לשינה טובה בלילה. הג'קוזי גם משפר את זרימת הדם ומשחרר שרירים תפוסים. אין ספק שלג'קוזי ביתי יש מגוון רחב של יתרונות. אם אתם מעוניינים לרכוש ג'קוזי לביתכם, כדאי שתבדקו את האפשרות של ג'קוזי מתנפח המוצעת כיום.

מהו ג'קוזי מתנפח?

כולם מכירים את הג'קוזי הקשיח והרגיל שנמכר כבר לא מעט שנים בישראל, אך ג'קוזי מתנפח מהווה מוצר חדש באופן יחסי אשר מציע שוני מעניין לציבור הישראלי. מדובר על מעין בריכה מתנפחת העשויה משכבות של PVC וזאת בכדי ליצור עמידות וחוזק מספקים ומעבר לכך, גם גמישות. כמובן שהג'קוזי המדובר מכיל גם אלמנטים רלוונטיים כגון: גוף חימום, מערכת סינון, משאבה, סילוני אוויר ועוד.

כיצד בוחרים ג'קוזי מתנפח לבית?

בטרם רוכשים ג'קוזי מתנפח לבית, חשוב מאוד לבחון היכן ניתן למקם אותו בבית. מדובר אמנם על מוצר נייד ונוח יותר למיקום, אך הוא עדיין דורש חלל תואם לגודלו וזאת בכדי למנוע תקלות מיותרות הנובעות מאי התאמה של הג'קוזי לחלל שבו הוא מוצב. חשוב מאוד שהמשטח שעליו מונח הג'קוזי יהיה חלק וישר לחלוטין ויתאים להצבתו בצורה בטוחה.

חשוב גם לרכוש את הג'קוזי בהתאם לגודלו. אם אתם מעוניינים במוצר שכמה אנשים יוכלו להיכנס אליו, חשוב לבחור אותו בגודל המתאים.

מאחר וג'קוזי מתנפח מהווה מוצר חדש באופן יחסי, הרי שכיום ניתן למצוא אותו במגוון דגמים חדשים ומשוכללים אשר מהם כל אדם יכול להתאים לביתו בדיוק את הג'קוזי שהוא חפץ בו. ככל שהמוצר מתקדם יותר כך חווית השימוש בו תהיה טובה יותר.

מהם האלמנטים הבסיסיים של ג'קוזי מתנפח?

המרכיבים העיקריים של ג'קוזי מתנפח חייבים להיות מוכרים וידועים לכל אדם שמעוניין לרכוש את המוצר המדובר לביתו. המפרט הטכני חייב לכלול מספר סילוני אוויר, מספר פילטרים ומצוף לכימיקלים. מעבר לאלמנטים הבסיסיים ישנם אלמנטים מתקדמים יותר ויש לבדוק במפרטים הטכניים השונים של הדגמים המוצעים מה כוללים האלמנטים המתקדמים. אלמנטים מתקדמים וחשובים הם: צינור קשיח מובנה שרלוונטי לצורך ריקון המים מהג'קוזי, מערכת המאפשרת ניפו אוטומטי, שלט אלחוטי, מערכת דיגיטלית המאפשרת בקרה ושליטה על מעלות החום, קוצב זמן שמסייע לחיסכון באנרגיה, תצוגה דיגיטלית אשר מאפשרת שליטה גם על העוצמה של החום וגם של סילוני האוויר.

מבנה ומשקל הג'קוזי

מבנה הג'קוזי המתנפח וכן המשקל של כל דגם הם בעלי חשיבות רבה ויש צורך להתייחס אליהם בצורה הנכונה. כדי להנות משהייה נוחה ונעימה בג'קוזי המתנפח, יש צורך לבדוק אם הדפנות שלו רכות אך בד בבד אם הוא מציע תמיכה מספקת. כמו כן, יש לוודא שהרצפה רכה ונעימה אך גם חזקה דיה. אם אתם מעוניינים למקם את הג'קוזי בגג המבנה חשוב מאוד לוודא כי הוא עשוי מחומרים עמידים לרטיבות, חום ומזג אוויר קיצוני. יש לבדוק את חומרי הייצור במפרט הטכני של המוצר. לגבי משקל הג'קוזי, חשוב מאוד לוודא כי המשטח שבו מציבים אותו יכול לשאת את משקלו הרב של הג'קוזי אשר מכיל בתוכו כמויות רבות של מים וזאת בכדי לשמור על הבטיחות במהלך השימוש בו.

מה חשוב לדעת על התקנה של ג'קוזי מתנפח?

התקנת ג'קוזי בבית חייבת להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. הג'קוזי המדובר חייב להיות מותקן על שטח מפולס שאין עליו משהו שיכול לפגוע בחלק התחתון שלו. אם מדובר על התקנה במרפסת או בגג, יש לקבל אישור של קונסטרוקטור או מהנדס בניין שיש לו רישיון מתאים של משרד התמ"ת, אשר ידע כיצד לבדוק את מצב המבנה וזאת בכדי להחליט האם הוא מאפשר הצבה של הג'קוזי במקום או מונע זאת. לאחר שמקבלים את האישור, ניתן לנפח את הג'קוזי במקום, למלא אותו במים ולהפעיל את האלמנטים הרלוונטיים.

מה ההבדל בין ג'קוזי קבוע לג'קוזי מתנפח?

מלבד העובדה שג'קוזי מתנפח נייד ולא קבוע לעומת הג'קוזי הסטנדרטי והקבוע. בכדי לתחזק בצורה נכונה ג'קוזי מתנפח חשוב מאוד שהוא לא יהיה חשוף לשמש, יש להוציא מדי פעם לכלוכים שהצטברו במים עם רשת מתאימה וכן כדאי לנקות אותו באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים לניקוי המוצר המדובר. קיומו של כיסוי מתנפח מסייעת בשמירה על הטמפרטורה של המים. תחזוקה של ג'קוזי מתנפח לרוב תהיה קלה יותר מתחזוקה של ג'קוזי קבוע, אך אורח החיים שלו יהיה קצר יותר משל ג'קוזי קבוע. יחד עם זאת, אין ספק שיש בו לא מעט יתרונות והניידות שלו מהווה את אחד מהיתרונות הבולטים.

 

 

 

 

 

שתפו פוסט זה

היריון

רשלנות רפואית בהתמודדות עם זיהומי ליסטריה בהריון ומניעת ההגנה על העובר

לרשלנות רפואית בזיהוי ומניעת התפתחות זיהום ליסטריה בהריון יכולות להיות השלכות חמורות על האם והעובר, ומטרת מאמר זה היא להציג את הניואנסים של הנושא, כך שהנפגעים ובני משפחותיהם יוכלו לפתוח בהליכים משפטיים עד למיצוי הדין עם האחראים.

כיצד בוחרים קופת חולים?

לא פעם בוודאי תהיתם האם יש קופת חולים טובה יותר מקופת החולים שלכם. אם אינכם מרוצים מקופת החולים שלכם מבחינת