מחירי מתיחת בטן – כמה זה יכול לעלות לנו ומה אנחנו צריכים לקחת בחשבון?

כשאנחנו בוחרים לעבור פרוצדורה רפואית מסוים, באופן טבעי אחד הדברים שמשפיעים על ההחלטה שלנו היא האם לעבור אותו ואצל מי, זו עלות הטיפול. ישנם מקרים בהם אין לנו ברירה אלא לעבור אותו יהיה המחיר אשר יהיה, אך ישנם מקרים בהם הטיפול הוא לא עניין של חיים ומוות או עניין בריאותי בהכרח, ואז שאלת העלות יכולה בהחלט להשפיע על ההחלטה שלנו.

דוגמא לכך הם ניתוחים וטיפולים אסתטיים, קוסמטיים שאנחנו מעוניינים לבצע, בעיקר בשביל להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמנו, להיראות יותר אסתטיים, להצעיר את המראה שלנו ולהתמודד עם קשיים ופגמים שונים, כולל פגמים מלידה, שאנחנו יכולים בעזרת פרוצדורה כזו או אחרת לתקן אותם.

פרוצדורה של מתיחת בטן היא דוגמא לניתוח אסתטי ששאלת העלות שלו, יכולה להשפיע על ההחלטה שלנו האם לבצע אותו או לא. אנחנו נרצה לדעת כמה זה יעלה לנו בשביל להחליט האם באמת משתלם לנו לעבור אותו מבחינה כלכלית, והאם המחיר שווה את ההשקעה ביחס למה שאנחנו נקבל ועם מה שאנחנו מתמודדים ביום יום.

מחירי מתיחת בטן משתנים באופן טבעי בהתאם לגורם המנתח, לתנאים שאנחנו מקבלים במקום, לאופי הטיפול ולפרטים אחרים שיכולים להשפיע עלינו כך או אחרת. כמובן שלמחיר תהיה השפעה על הבחירה שלנו אצל מי לעבור את הניתוח ומה בדיוק עלינו לבחון בשביל לקבל החלטה סופית בנושא.

כמה זה יכול לעלות לנו?

מחירי מתיחת בטן יכולים לנוע בין עשרים לשלושים אלף שקל. מדובר על סכום לא פעוט, בגלל אופי הניתוח והתנאים שמקבלים במשך ימי האשפוז לפני ואחרי וכל מה שכרוך בתהליך. המחיר ישתנה לא רק על פי התנאים או על פי הביקוש של המנתח ושאר הצוות המטפל, אלא גם על פי אופי הניתוח. למשל, איך ואיפה מתבצע החיתוך, האם יש צורך לבצע שאיבת שומן לפני כן, מה בדיוק נעשה במהלך הטיפול ועוד.

המחיר הסופי של הניתוח ייאמר לנו לפני הניתוח, על מנת שנוכל להחליט האם זה משתלם לנו וכמובן האם אנחנו יכולים לעמוד במחיר זה. כשאנחנו מקבלים את ההצעה, עלינו לברר האם זה כולל את כל המפגשים לפני הניתוח וכמה מפגשים אחרי הפרוצדורה.

איך אפשר לשלם על ניתוח מתיחת בטן?

בשמיעה ראשונה, מחירי מתיחת בטן נשמעים מאוד גבוהים. לא לכל אחד יש את הסכומים המדוברים בהישג יד.

אך מי שיש לו ביטוח בריאות פרטי או פוליסות אחרות שמתייחסות לנושא, יכול לבדוק האם הן מכסות ניתוחים אסתטיים, מאיזה סוג והאם ניתן להשתמש בפוליסה לצורך כך. לא תמיד זה אפשרי כמובן, מאחר ולא מדובר בפרוצדורה רפואית שנחשבת בהכרח חיונית, אך ייתכן מאוד שמסיבות אישיות שחורגות מההיבט האסתטי, אזי שכן יהיה ניתן להשתמש באופציה זו למימון חלק מעלות הניתוח.

 

שתפו פוסט זה

היריון

רשלנות רפואית בהתמודדות עם זיהומי ליסטריה בהריון ומניעת ההגנה על העובר

לרשלנות רפואית בזיהוי ומניעת התפתחות זיהום ליסטריה בהריון יכולות להיות השלכות חמורות על האם והעובר, ומטרת מאמר זה היא להציג את הניואנסים של הנושא, כך שהנפגעים ובני משפחותיהם יוכלו לפתוח בהליכים משפטיים עד למיצוי הדין עם האחראים.

כיצד בוחרים קופת חולים?

לא פעם בוודאי תהיתם האם יש קופת חולים טובה יותר מקופת החולים שלכם. אם אינכם מרוצים מקופת החולים שלכם מבחינת